Zwroty i reklamacje
Zwrot lub wymiana towaru
Jeśli zakupione produkty nie spełniają Twoich oczekiwań, możesz je zwrócić lub wymienić.
Jak zwrócić towar?
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni. Bieg tego terminu rozpoczyna się od objęcia przez Ciebie towaru, czyli od momentu odebrania przesyłki.
Zgłoś nam, że zamierzasz odstąpić od umowy poprzez wiadomość e-mail wysłaną na adres: giannastorepl@gmail.com. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem, jednak należy niezwłocznie nadać zwrotną przesyłkę.
Następnie spakuj paczkę i dołącz do niej paragon oraz wypełniony formularz zwrotu. Produkty muszą do nas dotrzeć w nienaruszonym stanie, dlatego spakuj je bezpiecznie. Możesz do tego wykorzystać karton, w którym zapakowane było Twoje zamówienie. Wysyłasz towar na swój koszt.
Dane adresowe do wysyłki zwrotu:
Do paczkomatu: nr telefonu: 603 893 775,
e-mail: giannastorepl@gmail.com
paczkomat: KOP02M, Opolska 19, 42-274 Konopiska
Kurierem: Kopalnia, ul. Mała 5, 42-274 Konopiska.
Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie przesyłki ze zwracanym towarem.
Jak wymienić towar?
Zadzwoń do nas pod numer 695 763 491 bądź 605 648 937 lub napisz wiadomość e-mail z informacją o tym, że chciałabyś wymienić towar ze względu np. na źle dobrany rozmiar. Jeśli tylko będziemy posiadać towar w pożądanym przez Ciebie wariancie, po otrzymaniu od Ciebie przesyłki, nadamy towar w dobrym rozmiarze.
Reklamacje.
W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: uzanetysklep@gmail.com lub drogą pocztową na adres Kopalnia, ul. Mała 5, 42-274 Konopiska.
Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać: wymiany towaru lub naprawy towaru. W niektórych przypadkach możesz też: odstąpić od umowy lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny. Szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie.